onsdag 25 januari 2012

And life keeps going...

Jag har känt mig lite så där tom idag utan att jag vet varför, samtidigt som det pågår tusen olika tankar i mitt huvud. Tankar om det förflutna, nuet och framtiden. Hur var det då? Tänk hur annorlunda allt var förr.
Jag har städat idag. Alltid när jag städar, kommer jag på att jag har något som jag lite hade glömt(kanske ska pointera att det ofta blir väldigt stökigt hos mig). Därför städar jag ofta vid tider då jag har svårt att hitta någon inspiration. Men idag hittade jag mer än bara en tröja, saker som fick mig att tänka tillbaka. Men även framåt. Jag tycker inte riktigt om att tänka på framtiden. Tror det är för den har alltid varit så otydlig för mig. Jag vet inte alls vad jag kommer vara om ett år från nu. Det gör mig rädd ibland. Ibland tycker jag att det är bland det skönaste som finns. Att jag har hela livet framför mig och att det är helt upp till mig att ta vara på det. Nu ska jag krypa ner i min ny bäddade säng, vilket också är bland det skönaste som finns. Nya lakan och ny städat rum är lika med lycka av någon konstig anledning. God natt!!




1 kommentar: