fredag 11 maj 2012

Just put a shoe on it!

Har ändå varit en bra dag, även om fredag är en väldigt seg skoldag så blev det bra med trevliga och fina klasskompisar. Efter skolan stack jag, Stina och Sofie till Wickmanska och pluggade och fikade lite :) Nytta och nöje i ett, och en nachotallrik och kaffe för totalt 25 kr är inte fel! Tror inte det blir något mer plugg idag, det tar verkligen emot att plugga en fredag kväll! ska försöka fixa en liiite bättre header i alla fall. Se om jag hittar något gammal bild jag kan använda.
Invigde mina blåa skor idag, fick skoskav mot slutet av dagen men får gå in dom lite till :) Sjukt vad ett par skor kan göra med en annars tråkig outfit! :)

2 kommentarer:

  1. Men tigern hjälpte ju lite ;)

    SvaraRadera
  2. Haha väldigt mycket! fast jag fick ändå byta sen när vi gick på stan.

    SvaraRadera